miercuri, 2 decembrie 2015

PARADA ”WEEKEND CU SPOR” NOIEMBRIE 2015

PARADA ”WEEKEND CU SPOR” NOIEMBRIE 2015

O nouă lună, o nouă provocare. Pentru luna noiembrie am primit cu mare drag și plăcere propunerea să fiu gazdă în provocarea ”Weekend”  cu spor inițiată de, Stefania Anastasiu, mai bine zis Stefyharnicuta ;) cu al său minunat blog: http://www.stefyharnicutza.blogspot.ro/2013/12/weekend-cu-spor.html 
Am propus următoarele secțiuni:
Fetele s-au  mobilizat și au adus preparate minunate.

Lulu,  Lubita Iancu, a dus o ciocolatoasă, tare apetisanta:



Pe Sidy, Sidonia Toncean , am cucerit-o cu plăcinta sfărâmată cu brânză, n-a rezsitat tenației și a ”executat-o”


Mony’s adică Monica Horoiu a adus o negresă de ”dulce”, minunată.



Stefy, Stefania Anastasiu, a preparat savuroși cartofi duchesse, simplu, rapid și de efect.




Simona, Simona’s World, mereu pe fugă, a avut răgazul să prepare un gustos pate de casă.



Iar eu am reeditat, chifteluțele din orez, ce m-au cucerit.




Mulțumesc Stefania Anastasiu, pentru minunata provocare. Multumesc fetelor pentru implicare, și prepararea bucatelor. Sper să mai reveniți în vizită pe blog-ul meu din când în când :D. Să aveți o lună Decembrie cu mult spor în tot ceea ce vă propuneți.

2 comentarii:

In bucatarie la Sidy spunea...

Frumoasa parada ,Crisul meu drag ! Parca ma apuca foamea , cand vad atatea bunatati !
Felicitari participantelor si organizatoarei...bine ar fi sa cititi ce ne-a transmis Stefania Anastasiu.

Lubita Iancu spunea...

Frumoasa si delicioasa parada!!multumim de gazduire!!

Trimiteți un comentariu